Communicatie blog
Bij communicatie draait het om gedachten en gevoelens, oftewel perceptie. GMMCK is in staat beeldkracht, vormkracht en daadkracht voor u te combineren in één creatief concept. Positionering is in onze ogen meer dan een hippe term. Het vormt vaak het startpunt voor ons plan van aanpak.
MEER RENDEMENT UIT UW BEURSDEELNAME
Uw bedrijf gaat naar de beurs. En nu? Een succesvolle beursdeelname begint met een doordachte strategie. Veel bedrijven onderschatten het belang van een gestructureerde aanpak en laten hier kansen liggen. In veel gevallen doen ze maar wat. Hier zijn enkele [...]
AI, WAT HEBT U ERAAN, WAT KUNT U ERMEE?
AI, Ai, ai, vloek of zegen? Inzet AI en ChatGPT Wat kunt u allemaal met de inzet van AI en ChatGPT? De professionele inzet van kunstmatige intelligentie (AI) en ChatGPT heeft een aanzienlijke impact op het communicatievak. In een wereld [...]
SIGN AGAIN, EEN 100% DUURZAME KEUZE
Met Sign Again kiest u voor een wereld zonder print- en advertentieafval Duurzaamheid is een keuze Bij GMMCK zijn we ons bewust van de impact die printen heeft op het milieu. En in onze ogen is de Print & Sign-industrie [...]
OFFSET DRUKWERK VERSUS PRINTWERK
Druk of print? Bij GMMCK leveren we al sinds 2006 druk- en printwerk. Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen offset drukwerk versus printwerk? Een vergelijking Als communicatieadviseur met affiniteit voor reclame, marketing, tekstschrijven en drukwerkbemiddeling, begrijpen wij het belang van [...]
RELATIEGESCHENKEN
Bij GMMCK leveren we al sinds 2006 relatiegeschenken. Onze bedrijfsnaam is er zelfs van afgeleid. Relatiegeschenken worden namelijk ook wel ‘gadgets’, ‘giveaways’ of ’gimmicks’ genoemd. Ze vormen al jarenlang een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van veel bedrijven en organisaties [...]
OPBOUW PERSBERICHT
Een van de meest gemaakte fouten in een persbericht is een verkeerd gekozen insteek. Deze wordt vaak vanuit de persoon of organisatie gekozen. Een persbericht zonder redactionele insteek wordt door de journalist echter direct naar 'het ronde archief' verwezen. En [...]
PERSBERICHT SCHRIJVEN
Een van de meest gebruikte middelen, waarmee organisaties zich profileren, is het persbericht. Voor veel organisaties is het persbericht zelfs het enige medium om hun boodschap over te brengen aan de buitenwereld. Vaak wordt er geen, of maar een klein [...]
MISSIE & VISIE
Een visie geeft in hoofdlijnen aan hoe de missie wordt gerealiseerd. De visie verwoordt dus globaal de ‘hoe’-vraag. In de visie is beschreven welke uitgangspunten centraal staan in het handelen van de afdeling of organisatie. Een visie kan bijvoorbeeld [...]
Marketingcommunicatie | Marketing | Strategie | Positionering | Propositie | Brainstorm | Advies | Productintroductie | Imago | Identiteit | Concept | Campagne | Beurs | Seminar | Event communicatie | Merkactivatie | Marketing | Positionering | Reclame | Content | Brand | Tekst | Copy | PR | Animaties | Drukwerkbegeleiding