Positionering met GMMCK
Wat is uw breinpositie?
Wij helpen bedrijven die streven naar een herkenbare positionering en een duidelijke identiteit. Op basis van de sterke en zwakke punten van uw concurrenten stellen wij de (her)positionering van uw merk/product vast. Positionering is een afstemming tussen identiteit, communicatie, marketing en doelgroepen. Dit is een voortdurende wisselwerking tussen verleden, heden en toekomst. U wilt dat uw merk of bedrijf authentiek is. Uw doelgroepen moeten dit met al hun zintuigen ervaren. Samen met GMMCK maakt u uw reputatie waar. Een sterk merk creëren heeft volgens ons weinig met geld te maken. Succesvol bouwen aan een krachtig merk schreeuwt volgens ons vooral om creatief denken. U bent immers anders dan anderen.
EEN NIEUWE KLANT WERVEN, IS DUURDER DAN EEN BESTAANDE KLANT BEHOUDEN!
Communicatie
Marketingcommunicatie | Marketing | Strategie | Positionering | Propositie | Brainstorm | Advies | Productintroductie | Imago | Identiteit | Concept | Campagne | Beurs | Seminar | Event communicatie | Merkactivatie | Marketing | Positionering | Reclame | Content | Brand | Tekst | Copy | PR | Animaties | Drukwerkbegeleiding